הטוב שהיה - חודש של נתינה, עזרה ותמיכה | ניסן - כולל חבד

הטוב שהיה – חודש של נתינה, עזרה ותמיכה | ניסן

חודש ניסן תשפ"ד עמד בסימן עשייה מבורכת עבור "כולל חב"ד צפת". צוות העמותה, פעל ללא לאות במגוון רחב של פרויקטים מיוחדים, במטרה להבטיח שכל תושבי צפת יוכלו לחגוג את חג הפסח בכבוד ובשמחה.

חודש ניסן

כמה טוב… וכמה טון!

חלוקת 70 טון של פירות וירקות טריים, מיץ ענבים, עופות וביצים במתחם ה"דרייב אין" הענק – לקראת חג הפסח.

בערב חג הפסח חולקו כמויות אדירות של מזון לחג.. כל מי שהתקדב למתחם השוק העירוני, לא יבול היה להתעלם מהתכונה האדירה. למעלה מ450 רבים נכנסו בסדר מופתי למתחם המקורה עם כשתא המתען פתוח.. הרכסים נעו במסלול בין העמדות השונות, כשלאחר מספר דקות הרכב יצא עמוס בכל טוב לקראת החג.. פירות וירקות טריים, מיץ ענבים, עופות וביצים לחג. בקיצור, כל מה שצריך, במספר דקות!

חד מי יודע

סיוע מיוחד למשפחות חד הוריות.

במסגרת פעילות מיוחדת לקראת חג פסח, חילקו מתנדבי העמותה עשרות חבילות שי למשפחות אלו, ובהן:

  • ספרים ומשחקים לילדים: מתנה שתעשיר את עולם הדמיון ותאפשר לילדים שעות של הנאה ויצירתיות.

  • שוברי קניה ברשתות הביגוד "קידישיק" ו"מקימי": הזדמנות חשובה עבור המשפחות לרכוש בגדים חדשים ואיכותיים לכבוד החג, לילדים ולנשים, דבר התורם רבות לביטחונם העצמי ולשמחת החג.

חלוקת החבילות התקיימה באווירה חגיגית ונרגשת, תחת קריאות תודה רבות מצד המשפחות הנעזרות. נציגי "כולל חב"ד" הדגישו את חשיבותה של נתינה הדדית בקהילה, וחיזקו את מחויבותם להמשיך ולפעול למען משפחות נזקקות.

● גלריה >>

מסייעים בכבוד

מעל 300,000 ש"ח בשוברי קניה למאות משפחות לקראת חג הפסח!

חג הפסח מתקרב, וחגיגות החג מביאות איתן גם הוצאות רבות עבור משפחות רבות בישראל. עמותת "כולל חב"ד", הפועלת לסיוע למשפחות נזקקות, החליטה גם השנה לחלק סיוע בדרך מיוחדת ומכבדת: שוברי קניה בשווי כולל של מעל 300,000 ש"ח.

השוברים, המחולקים בכרטיס מסודק ומבוקר, מאפשרים למשפחות לרכוש מזון לחג במבחר חנויות מזון, ביגוד והלבשה, בדיוק כמו כרטיס אשראי. "חשוב לנו שהסיוע יהיה מכבד ויאפשר למשפחות לבחור בעצמן את המוצרים שהן זקוקות להם לחג", אומר הרב יורם מעודה, מנהל העמותה. "השוברים נותנים למשפחות תחושת בחירה ועצמאות, ומאפשרים להם לחגוג את החג בכבוד ובשמחה".

● גלריה >>

מאפילה לאור גדול

לקראת חג הפסח, שיפצנו וצבענו מספר בתים שהיו במצב נוראי ומוזנח.

סיפורם של משפחת כהן:

משפחת כהן היא דוגמה אחת לרבות למשפחות שסייענו להן. המשפחה מתגוררת בדירה קטנה ומוזנחת במשך שנים רבות. הדירה הייתה מלאה עובש, התקרה דלפה והחשמל לא עבד באופן תקין. לא היה ניתן להיכנס לדירה, הריח והזוהמה היו נוראיים!

באמצעות תרומות נדיבות, הצלחנו לשפץ את הדירה של משפחת כהן. שיפוץ וניקיון יסודי, תיקנו את התקרה, וצבענו את הדירה. כמו כן, סיפקנו למשפחה ריהוט חלקי.

השיפוץ שינה את חייהם של בני משפחת כהן מן היסוד. כעת יש להם מקום בטוח ונוח לחיות בו. הילדים יכולים ללמוד ולשחק בסביבה בריאה, וההורים יכולים סוף סוף להירגע וליהנות מזמן איכות עם משפחתם.

סיפורם של משפחת כהן הוא רק דוגמה אחת קטנה למה שאנו יכולים להשיג יחד. אנו קוראים לכם להצטרף אלינו במאבק בעוני וההזנחה. כל תרומה, קטנה ככל שתהיה, יכולה לעשות שינוי גדול בחייו של אדם.

● גלריה >>

מוזמנים לעקוב אחרינו ולהישאר מעודכנים

העברה בנקאית:
על שם כולל חב"ד צפת
בנק פועלי אגודת ישראל (52)
סניף חיפה (187)
מס' חשבון: 574538

04-6999696

בנק הדואר
על שם כולל חב"ד צפת
מס' ח-ן 4497217

כמו כן, ניתן לשלוח תרומות בדואר ל:
כולל חב"ד צפת
קרית חב"ד 221/28, ת.ד. 6194
צפת 13410

עזרו לעוד אדם ושתפו:

אולי גם יעניין אתכם:

מסייעים גם לך בהוצאות הפסח הבא!

כדי לייעל את הקניות לחג ולחסוך כסף רב הכנו עבורך רשימה מיוחדת, למעקב אחרי הקניות לפסח וציון תובנות שיסייעו לך לקנות נכון ומדויק יותר בשנה הבאה.
🖋️ מזמינים אותך למלא כבר עכשיו את הרשימה, ולשמור אותה לפסח ה'תשפ"ה.

תפריט נגישות

השותפים שלנו נשארים מעודכנים

בואו והשארו מעודכנים בכל מה שקורה, מבטיחים שיהיה מעניין!