קרנות סיוע ומגביות בשעת חירום

קרנות הסיוע של כולל חב"ד צפת לזכות רבי מאיר בעל הנס הפכו בשנים האחרונות להיות מפעילויות החסד הגדולות ביותר בצפון ובארץ.
הארגון מסייע לעשרות משפחות בשנים האחרונות בהקמה, גבייה ונתינה של קרנות צדקה בעת מצוקה רפואית וטרגדיות (ר"ל).

אודות לניהול התקין והמערך הפיננסי המקצועי והשקוף  של כולל חב"ד צפת - הארגון הינו בעל יכולת להקים קרנות בעלי היקף כספי גדול, גבייתם, פרסומם ועד לחלוקתם בפועל ובכך לסייע, להציל ולהפיק חיים ותקוות חדשות במקרים קשים.
אודות ליכולת הכמעט בלעדית הנ"ל אותו מספק הארגון, בפעילות זאת מצא עצמו הארגון מסייע למשפחות רבות אף מחוץ לאזור הצפון ואף מחוץ לישראל.

כמו כן, הארגון אף מסייע בעצמו בסכומי עתק לקרנות אלו מעבר לניהולם.

כל המקרים עוברים בדיקות  במהימנותם, ונחשבים לצדקה בעלת החשיבות הרבה ביות: הצלת חיים כפשוטו.
בין הקרנות המפורסמות שהכו הד וגלים בשנים האחרונות ניתן למצוא: 

  • מחזירים אהבה למשפיע - המומים וכואבים את לכתו בטרם עת של המשפיע האהוב הרב בוקיעט. איש חסיד ואהוב אשר כל חייו היו שזורים בנתינה ובתחושת שליחות. אנו פונים בקריאה אישית נרגשת לכל אחד ואחת, אנא החזירו אהבה למשפיע ותמכו באלמנה בנשיאת עול הוצאות הבית המרובות והבאת בנם לחופה.
  • מחבקים את משפחת גולדברג - שלושה יתומים, בני 4, שנתיים ו-9 חודשים לא יזכו לראות את אמא! טרגדיה גדולה בקהילת חב"ד בלוד עם פטירתה של אישה צעירה שהשאירה אחריה בעל ושלושה ילדים קטנים שהגדול שבהם בן 4 ולקטן טרם מלאה שנה. בשבועות האחרונים, בעת מחלת האם, ליווינו את בני המשפחה בסיוע כספי וארגוני. כעת, לאחר שהנורא מכל אירע, עם התרחש האסון, נצטרך להתגייס ביתר שאת, בסכומים גדולים ומשמעותיים.
  • מצילים את השליחה ונותנים חיים - השליחה ר. אובחנה כחולה במחלה ארורה שנמצאת כבר בשלב מתקדם • ר. מקבלת טיפול מציל חיים שעלותו אלפי דולרים בחודש שבעזרת השם במשך הזמן ייטיב עמה ואף עשוי להציל את חייה
  • הילדים של עמי האחריות של כולנו! - עמיחי רק בן ל"ב שנים אב צעיר להראל מנחם בן השנתיים ורותם בת פחות משנה, לקה באירוע מוחי קשה ופתאומי והלך לעולמו. עמיחי היה המפרנס העיקרי בבית ונשא בעול כלכלת ופרנסת משפחתו. כעת נותרו אשתו וילדיו ללא משענת כלכלית. נרתמנו והתגייסנו לצורך הקמת קרן שתספק את כל מחסורם של היתומים הרכים ותדאג למחייתם ופרנסתם עד הגיעם לבגרות.
  • מצילים את אמא - אם המשפחה מקהילת חב"ד פתח תקווה חולה ל"ע מזה כמה שנים במחלה קשה. והיא נזקקת לטיפול מציל חיים בחו"ל בעלות של 25,000 ₪ לחודש. תורמים מכל הלב ומצילים את חייה של האם ושל המשפחה
  • אין לה מנחם - קרן משפ' מדינה  - הרה"ח חיים מדינה מוותיקי התמימים בברינואה, ומתלמידיו המובהקים של רבי ניסן נמנוב, היה איש של חסד ועשיה בלתי פוסקת לזולת, האיר פנים לכל אחד תמיד היה בשמחה. עם הסתלקותו באופן פתאומי נגדעה באחת מקור הפרנסה. לפני חודשיים חיתן את בנו ובעוד חודש וחצי היה אמור להכניס תחת החופה בן נוסף. בבית נשארה אלמנה ועוד שלוש בנות הצריכות להכנס לחופה וקידושין בכבוד. בואו נתגייס לטובת היתומים!
  • מחזירים את משפחת קופעל הביתה!- בית משפחת קאפל מצפת עלה כליל בלהבות, משריפה שנגרמה מקצר חשמלי. ברגע אחד, משפחת קאפל עם 11 נפשות נותרו חסרי כל, כשהם ללא קורת גג וחסרי רכוש. בואו נתגייס עבורם ונחזיר אותם הביתה!
  • החברים של מוטי למען הילדים- חברינו האהוב מוטי כהן נלקח מאיתנו באופן טרגי. מוטי היה הלב החם שלנו. מוטי היה חבר שנענה בחפץ לב לכל בקשה לסיוע. השאיר אחריו 5 לדים קטנים, חמשת הילדים, הם באחריותנו. אנחנו החברים של מוטי. רוצים שיהיה להם כל מה שצריך בהווה ובעתיד.
  • קרן משפחת צוקר- רייזל צוקר, רעייה, אם ובת אהובה, נלחמה בגבורה ובאומץ במחלה נוראה. כשמחלתה החמירה והטיפולים הרפואיים הפכו אינטנסיביים, נאלצה משפחת צוקר להגר מישראל לארה"ב לטיפול רפואי. בערל צוקר, בעלה של רייזל, מפורסם כחסיד לבבי שזכה לשמח את עם ישראל כזמר חתונות ואירועים מצליח, איבד כעת את פרנסתו. יום לאחר ל"ג בעומר, השיבה רייזל את נשמתה לבוראה. המשפחה התנפצה לרסיסים. באבחה אחת התייתמו שמונה ילדיה. בעלה נשאר בודד. עכשיו זה הזמן שלנו ושלכם להושיט להם יד!
  • לא משאירים את משפ' וולף לבד בהנובר!- התפללנו, ביקשנו ובכינו כולנו למען רפואתו השלמה, אבל הנורא מכל קרה והקב"ה ירד לגנו לקטוף את השליח המסור והאהוב הרב בני וולף ע"ה, והוא בן 43 שנים בלבד! הרב וולף הותיר אחריו את יבדלחט"א רעייתו השליחה גב' שטערני תחי' ושמונה ילדים רכים שיחיו. החובה והאחריות של כולנו - שהילדים של הרב בני וולף לא יישארו בודדים בשליחות בגרמניה!

  • הילדים של מוטי קופמן - הדאגה של כולנו! - מוטי קופמן ז"ל השאיר אחריו אלמנה עם חמישה ילדים!
    מוטי, נפטר לאחר מחלה ממושכת וקשה, כאשר היה מפרנס יחיד. כעת, האלמנה וילדיה לבד בחו"ל ללא פרנסה, ולא יכול לקבל כתף קרובה מהמשפחה עקב מגיפת הקורונה. עזרו לנו לעזור למשפחה להגיע לארץ, לשקם את חיי האלמנה והילדים!
  • מחזירים אהבה לישראל! - הרב ישראל ע"ה זלמנוביץ, אב יקר, ומחנך דגול, היה ידוע בשמחת החיים הטבועה בו. בשנתיים האחרונות עבר מסכת יסורים קשה. בשבוע שעבר החזיר הרב ישראל את נשמתו ליוצרה והותיר אחריו המומים וכואבים את משפחתו המפוארת בת 13 נפשות, כאשר מתוכם חמישה יתומים שעדיין לא נישאו. החתונה הקרובה של בן המשפחה תתקיים בשבוע הבא ועלינו לדאוג לעתיד החתן ושאר אחיו שטרם נישאו. הם זקוקים לנו!
  • עזרו להם (קרן להצלת 3 משפחות מצפת) - 3 משפחות נקלעו למצב שלא יכלו להתמודד איתו בכוחות עצמם. הרב ביסטריצקי נרתם לסייע למשפחות במצוקתם, בתיאום עם כולל חב"ד צפת. באמצעות קמפיין התרמה שיוציא את המשפחות מהמצב אליו נקלעו. לא נשארים אדישים!
  • שליחות היא דרך חיים - סוג נדיר של המחלה הארורה התגלה בגופו של השליח המסור לנהריה הרב חיים קרישבסקי. הרופאים המליצו על תרופה ייחודית ויקרה בהתאמה גנטית שיכולה להציל את חייו! כולנו מתמסרים להציל את חייו!
    עבור השליחות, עבור הילדים, עבור חיים. תרמו עכשיו!
  • מגבית חירום - משפ' אזרד - מגבית חירום למשפחת אזרד: ציון ע"ה שהיה המפרנס העיקרי בבית הותיר אחריו תבלחט"א אלמנה ושישה ילדים והוא בן 54 לאחר שקיבל דום לב בעת שעמד ליד ביתו.
    עם פטירת האבא נשבר מטה לחמם של המשפחה המתגוררת בשכירות וכעת מאיימים לפנותם מהבית. בעצה אחת עם ראשי ומשפיעי מוסדות חב"ד, בהם מתחנכים הילדים והילדות, הוחלט להקים קרן עזרה למשפחה ולפנות לאנ"ש להירתם למגבית חירום להצלת המשפחה!
    אל תעמוד מנגד, בני המשפחה פונים אליך לעזרה!
  • משפחת אוסטרובסקי שביתה נשרף זקוקה לעזרתכם - שריפה שפרצה בבית משפחת אוסטרובסקי מאנ"ש בירושלים כילתה את כל תכולת הדירה ● המשפחה יצאה במסע לגיוס סכום מינימלי שיאפשר לה להחזיר את הבית למצב נורמלי ולחזור לחיים תקינים ● "אנו, משפחה ברוכת ילדים, כלואים בחובות מרובות והלוואות בעקבות 2 חתונות בנותינו, כך שאין לנו כרגע שום אפשרות כספית להתחיל את השיפוץ על מנת שנוכל לחזור לדירה", קוראים בני המשפחה במכתב מרגש.
  • הני אלישביץ - הגיע הזמן לרוץ! - כ"ב סיוון תש"ע, בשעת לילה, בצומת ניצנים פגעה בנו מכונית שסטתה לנתיב שלנו. כתוצאה מהתאונה התרסקו חוליות הצוואר שלי. אני זוכרת איך ניסו לחלץ אותי מהרכב והבנתי שמשהו רע קרה. צרחתי לפרמדיק שאני לא מצליחה להזיז את הרגליים ושזה לא הגיוני. כיום בת 28, אם לחמישה. לאחרונה נודע לי על ניתוח עמוד-שדרה חדשני ומיוחד שנעשה בחו"ל. הניתוח הזה יכול לתת לי הזדמנות נדירה לחזור ולעמוד מחדש על רגליי.  בשביל הילדים שכל כך חולמים לראות אמא הולכת, אמא רוקדת, אמא כמו אצל כולם. 
  • הילדים של אלי, האחריות של כולם! - לפני כשבוע אירעה טרגדיה נוראה, בה הלך לעולמו האברך הצעיר ר' אלימלך ויסברג ע"ה (28) מכפר חב"ד, כשהוא מותיר אלמנה ושני יתומים קטנים - כאשר הגדול שבהם יחגוג את ה'חלאקה' שלו בעוד כחודשיים.
  • אחרי שריפה - מסייעים! - אתמול  באחת מפינות העיר צפת. פרצה שריפה בשדה קוצים, השריפה התתלטה על בתים רבים. למעלה מ-10 משפחות נותרו בחוסר כל וללא קורת גג. כולל חב"ד התגייס לעזרתם ודאג להם לדיור, בגדים, מזון, ציוד, והתארגנות מחדש.
  • לא משאירים את 9 היתומים לבד! - האסון הנורא שפקד את משפחת השליחה הצעירה הגב' חנה סגל ע"ה כשהיא מותירה אחריה תשעה יתומים קטנים – כשהצעיר בן שנה וחצי. השבר גדול, והכאב עצום, ולצד ההתמודדות של המשפחה עם השכול, עלינו לדאוג לרווחת ולכלכלת תשעת היתומים הקטנים ואביהם שי'.
  • כשהלב נשרף הכיס נפתח - אסון כבד פקד את משפחת שפדוב (באר שבע) בעת שבאישון לילה ביתם עלה בלהבות, לא די בכך שאיבדו את בתם הפעוטה שטרנא שרה ע"ה. ובנם שרוי במצב קשה מאוד וזקוק לרחמי שמיים מרובים, אלא שגם ביתם ורכושם נשרפו כליל. המשפחה נשארה בחוסר כל! כאשר הבית נשרף כליל על כל תכולתו.
  • בעת צרה דרוש לב רחב! - משפחת גורודצקי, שלוחי הרבי באוקראינה שעלתה ארצה, מתמודדת עם מחלות קשות של שניים מילדיה ומצב בריאותי קשה של האם. המשפחה, שחיה בתת-תנאים זקוקה לסיוע.
  • מעניקים חיים לדינוש - דינוש בת ה-4.5 לא מסוגלת לאכול בגלל מום מולד, ורק ניתוח חירום בארה"ב יציל את חייה.

אנו קוראים לכם  - עזרו לנו להיות היד החזקה והמהירה בעת הצורך שלא נדע , היו שותפים עמנו בזכות הגדולה לסייע לאחינו בעת צרה. תרמו כעת.

בתרומתך אתה שותף ב:

קרנות סיוע ב'חירום'

הצלת משפחות מקריסה כלכלית

קרנות סיוע ב'חירום'

סיוע מיידי במצבי חירום

קרנות סיוע ב'חירום'

"ואהבת לרעך כמוך"

015-medical

עזרה בהוצאות רפואיות (עזרה לחולים)